Zamówienie Nr 288121 - 2011 z dnia 2011-11-04 - Dostawa fabrycznie nowej samobieżnej równiarki drogowej do równania dróg dla Gminy Bielsk Podlaski

Tytuł Dostawa fabrycznie nowej samobieżnej równiarki drogowej do równania dróg dla Gminy Bielsk Podlaski
Numer 288121 - 2011
Data wydania 2011-11-04

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


Bielsk Podlaski: Dostawa fabrycznie nowej samobieżnej równiarki drogowej do równania dróg dla Gminy Bielsk Podlaski
Numer ogłoszenia: 288121 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 85 7306851, 7305031, faks 85 7302015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej samobieżnej równiarki drogowej do równania dróg dla Gminy Bielsk Podlaski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej samobieżnej równiarki drogowej do równania dróg dla Gminy Bielsk Podlaski. Szczegółowe dane techniczne przedmiotu zamówienia określone są w pkt 4 SIWZ, zakres zamówienia. Warunki gwarancji i serwisu: Gwarancja nie mniej niż 18 m-cy, nie mniej niż 1500 mtg. Czas naprawy usterek max 5 dni. Wymiana zespołów głównych max 14 dni. Naprawa serwisowa (gwarancyjna) u Zamawiającego, a w przypadku braku możliwości naprawy na miejscu przewóz maszyny do naprawy na koszt Wykonawcy. Po okresie upływu gwarancji Wykonawca zapewni serwis części zamiennych min przez 10 lat. Dokumentacja: Deklaracja zgodności z dyrektywą UE (znak CE). Faktura VAT. Książka gwarancyjna. Instrukcja obsługi (w języku polskim). Katalog części zamiennych.(w języku polskim). Szkolenie obsługi: Wykonawca przeszkoli (bezpłatnie) jedną wskazaną przez Zamawiającego osobę do obsługi równiarki będącej przedmiotem zamówienia. Szkolenie obejmie co najmniej 2 godziny szkolenia teoretycznego i 6 godzin szkolenia praktycznego w trakcie pracy równiarki. Odbiór oraz pierwsze uruchomienie zostanie dokonane w siedzibie Zamawiającego bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów. Warunki wykonania i finansowania zadania: Pojazd będący przedmiotem zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Potwierdzeniem realizacji zamówienia będzie protokół zdawczo-odbiorczy potwierdzający bezusterkowy odbiór pojazdu wraz z kompletem dokumentów w języku polskim, Wykonawca wykona przegląd zerowy na własny koszt. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przedmiotu zamówienia. Termin płatności: w roku 2011 - 365.000,00 złotych brutto, w roku 2012 do 31 maja pozostała część należności. Forma i warunki płatności: jak we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zakres zamówienia. Rok produkcji: 2011r. fabrycznie nowa. Silnik wysokoprężny o mocy min. 170 -180 KM, pojemność od 6,5l do 7l, ilość cylindrów - 6. Skrzynia przekładniowa automatyczno-manualna przełączana pod obciążeniem o ilości przełożeń min 6 do przodu i prędkości nie większej niż 40 km/h oraz 3 przełożenia do tyłu i prędkości nie większej niż 27 km/h, sterowana elektronicznie. Napęd na wszystkie koła - 6x6. Most napędowy tandem z automatycznie załączanym mechanizmem No-Spin lub równoważny przeniesienie napędu za pomocą przekładni bocznych zębatych. Układ hydrauliczny typu Load-Sensing oparty na pompie głównej tłokowej. Układ hamulcowy dwuobwodowy z hamulcami mokrymi, wielotarczowymi i niezależnym obwodem hamulca awaryjnego. Rama łamana min. 25°/25°. Oś przednia wahliwa z pochyleniem kół. Promień zawracania nie większy niż 7000 mm. Rozstaw kół nie mniejszy niż 2050 mm i nie większy niż 2100 mm. Maksymalna masa równiarki z osprzętem nie mniej niż 14000 kg i nie więcej niż 15000 kg. Kabina ogrzewana, wentylowana, klimatyzowana. Okratowane szyby i lampy. Lusterko wewnętrzne wsteczne. Osłony przeciw słoneczne w kabinie. Wentylator odmrażający. Lemiesz środkowy pełno obrotowy o szerokości 3500 mm - 3700 mm z funkcją wysuwu bocznego nie mniejszy niż 800 mm i promieniem skrętu nie mniejszym niż 360 mm oraz hydraulicznym systemem zabezpieczającym przeciw niszczącym uderzeniom i przeciążeniom. Lemiesz przedni skrętny o długości 3000 mm - 3100 mm i kącie skrętu nie mniejszym niż 30°/30°, wszystko sterowane hydraulicznie. Zrywak tylny - 7 zębów, szerokość zrywania 2,5 m. Oświetlenie zgodne z kodeksem drogowym oraz oświetlenie robocze. Koło zapasowe. Przyrządy i wskaźniki informujące o rzeczywistym i dziennym czasie pracy wyrażonym w godzinach, poziomu paliwa, ładowania akumulatorów, temperatury oleju w skrzyni przekładniowej i temperatury wody w silniku, sprawności hamulców, aktualnego biegu, hamulca ręcznego, błędów i sprawności skrzyni przekładniowej, świateł drogowych, lampy ostrzegawczej, kierunkowskazów. Elektroniczny system kontroli pomiaru zużycia paliwa. Osprzęt roboczy przystosowany do zimowego utrzymania dróg (nakładki, przednia płyta osprzętu dostosowana do istniejącego lemiesza typu V)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.22.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Nie dotyczy

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie fabrycznie nowej samobieżnej równiarki do równania dróg o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto każda, poparty dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wykazie dostaw - załącznik nr 5 do SIWZ. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów winien przedłożyć na piśmie zobowiązanie tych podmiotów, w którym oświadczą, że będzie można polegać na ich wiedzy i doświadczeniu podczas wykonywania zamówienia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Nie dotyczy

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Nie dotyczy

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 600.000,00 zł złożoną w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów winien przedłożyć na piśmie zobowiązanie tych podmiotów, w którym oświadczą, że będzie można polegać na ich zdolnościach finansowych w realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz OFERTA- zał. Nr 1 do SIWZ, wypełnione oświadczenie z art. 22 ust. 1 - zał Nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwa, pisemne zobowiązania innych podmiotów zgodnie z SIWZ, jeżeli dotyczą Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w ust. 1 pkt 9, dotyczącej tych podmiotów - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert o wartości nie niższej niż 600.000,00 zł.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowę można zmienić wyłącznie wtedy jeżeli wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a w szczególności jeżeli Wykonawca dozna uszczerbku przez opóźnienie lub poniesie koszt w wyniku uchybienia Zamawiającego, który dostarczy instrukcje dotyczące realizacji zamówienia i o których braku został wcześniej przez Wykonawcę powiadomiony, chyba że, uchybienie Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu Wykonawcy. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpi za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielskpodlaski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski Biuro podawcze Urzędu Gminy Bielsk Podlaski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 
 ZATWIERDZAM

    WÓJT GMINY BIELSK PODLASKI

mgr Raisa Rajecka

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy Bielsk Podlaski

Wytwarzający/odpowiadający: Paweł Demianiuk

Wprowadzający: Paweł Demianiuk

Data wprowadzenia: 2011-11-04

Data modyfikacji: 2011-11-25

Opublikował: Paweł Demianiuk

Data publikacji: 2011-11-04