Zamówienie Nr 141435-2013 z dnia 2013-07-12 - Dostawa fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki dla Gminy Bielsk Podlaski

Tytuł Dostawa fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki dla Gminy Bielsk Podlaski
Numer 141435-2013
Data wydania 2013-07-12

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bielskpodlaski.pl


Bielsk Podlaski: Dostawa fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki dla Gminy Bielsk Podlaski
Numer ogłoszenia: 141435 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 85 7306851, 7305031, faks 85 7302015

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki dla Gminy Bielsk Podlaski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej kołowej koparko - ładowarki, dostawa obejmuje (zakup i dowóz do bazy Zamawiającego) fabrycznie nowej (1 szt.) kołowej koparko - ładowarki nie starszej niż rok produkcji 2012 r. o niżej wymienionych parametrach technicznych: 1) kołowa koparko - ładowarka fabrycznie nowa, rok produkcji 2012 lub 2013, posiadająca certyfikat zgodności z normami CE, 2) silnik spalinowy wysokoprężny, chłodzony cieczą o mocy maksymalnej nie mniej niż 90 KM i nie więcej niż 100 KM, turbodoładowany z chłodnicą powietrza doładowującego spełniający normę emisji spalin minimum STAGE IIIA EU, 3) maksymalna wysokość maszyny z ramieniem złożonym do transportu do 3800mm, 4) napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś, 5) kabina o konstrukcji chroniącej operatora przy wywróceniu się maszyny i przed spadającymi przedmiotami, wyposażona w wentylację, ogrzewanie, pneumatycznie zawieszony fotel operatora, pasy bezpieczeństwa, regulowaną kolumnę kierownicy, 6) drzwi oraz drabinki umożliwiające wsiadanie po obu stronach kabiny, 7) uchylne okna w drzwiach przednich oraz z tyłu koparki, 8) dodatkowe światła robocze, przednie i tylne oświetlające miejsce pracy sprzętu, 9) koła jezdne przednie 18 cali, tylne 28 cali, z tolerancją (+,-) do 2 cali, wyposażone w błotniki przednie i tylne, 10) przednie koła skrętne, 11) immobiliser, 12) blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi załączana pod obciążeniem, 13) skrzynia biegów manualna wyposażona w 4 biegi do jazdy w przód i 4 biegi do jazdy w tył, 14) stalowa osłona układu napędowego, metalowe osłony świateł tylnych, 15) fabryczny wyłącznik masy, 16) układ hamulcowy wyposażony w funkcję załączania napędu na cztery koła w trakcie hamowania, 17) zbiornik paliwa o pojemności minimalnej 150 litrów, 18) alternator o mocy minimum 100 amp, 19) układ elektryczny 12V zabezpieczony przed wilgocią i negatywnym wpływem drgań, 20) ramię koparki konstrukcji eliptycznej o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym o głębokości kopania powyżej 5700 mm, 21) łyżka koparkowa z zębami o szerokości minimum 600 mm, 22) łyżka koparkowa z zębami o szerokości minimum 300 mm, 23) szybkozłącze mechaniczne, 24) kąt obrotu łyżki koparki nie mniej niż 200 stopni, 25) układ koparki wyposażony w przesuw boczny ramienia koparki, 26) sterowanie ramieniem koparki za pomocą dźwigni hydraulicznych, 27) łyżka ładowarki wielofunkcyjna o pojemności powyżej 1,0 m³, 28) łyżka do skarpowania o szerokości minimum 1600 mm z otworami na odprowadzenie wody, 29) funkcja automatycznego powrotu do pozycji kopania, 30) wysokość załadunku łyżki ładowarki do sworznia obrotu powyżej 3450 mm, 31) system kompensujący drgania układu ładowarkowego, 32) układ samopoziomowania łyżki ładowarki, 33) przechył łyżki ładowarki realizowany za pośrednictwem dwóch siłowników hydraulicznych w układzie równoległym, 34) podpory stabilizacyjne niezależnie wysuwane hydraulicznie z podkładkami gumowymi, 35) światła drogowe oraz robocze oświetlające miejsce pracy, 36) niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawa, 37) wyposażenie: sygnał cofania, skrzynka narzędziowa z zestawem niezbędnych narzędzi, smarownica, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, lampa migowa, apteczka, instrukcja obsługi w jęz. polskim oraz katalog części zamiennych. Na potwierdzenie w/w danych technicznych Wykonawca winien dołączyć do oferty charakterystykę techniczną maszyny od producenta. Użyte w opisie technicznym nazwy, typy, produktu mogą być zastąpione równoważnymi. Zakupioną kołową koparko - ładowarkę Wykonawca winien dostarczyć na własny koszt do miejsca garażowania sprzętu wyznaczonego przez Zamawiającego tj. bazy transportowej Urzędu Gminy Bielsk Podlaski, ul. 3 Maja 20, Bielsk Podlaski. W dniu odbioru koparko-ładowarki Wykonawca przekaże: dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, katalog części zamiennych, instrukcję obsługi pojazdu z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną w języku polskim. W dniu odbioru koparko-ładowarki zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy. Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy, bez limitu godzin pracy maszyny. Wykonawca zapewni autoryzowany stacjonarny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości maksymalnej do 100 kilometrów od bazy transportowej Urzędu Gminy Bielsk Podlaski przy ul. 3 Maja 20. Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych - do 24 godzin. W przypadku konieczności transportu koparko - ładowarki do siedziby serwisu, Wykonawca poniesie jego koszt. Przy dostawie koparko-ładowarki należy dołączyć potwierdzenie wykonania przeglądu zerowego, co musi być udokumentowane w książce gwarancyjnej pojazdu, bez wnoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnego warunku, którego spełnienie Wykonawca będzie musiał wykazać
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca sporządza wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia wg załącznika nr 5 do SIWZ w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia polegającej na dostawie fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto. Na potwierdzenie Wykonawca winien załączyć dowody dotyczące wykonania głównych dostaw określające czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: -poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy, -oświadczenie Wykonawcy-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz dostaw lub dowody potwierdzające czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów (poświadczeń). Dowodami, o których mowa są poświadczenia, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2013 r. poz. 231, przedstawił dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw określone w § 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (np. referencje). Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, winien przedłożyć na piśmie zobowiązanie tych podmiotów, w którym oświadczą, że będzie można polegać na ich wiedzy i doświadczeniu w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza korzystać przy wykonywaniu niniejszego zamówienia z zasobów innego podmiotu, wówczas na powyższym załączniku pisze -NIE DOTYCZY, podpisuje go i załącza do oferty
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnego warunku, którego spełnienie Wykonawca będzie musiał wykazać
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnego warunku, którego spełnienie Wykonawca będzie musiał wykazać
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 250.000,00 zł. W przypadku podmiotów działających wspólnie (konsorcja), każdy podmiot musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności bez względu na wysokość sumy ubezpieczenia. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych podmiotów celem uzyskania wartości nie mniejszej niż wymagana kwota. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z treści polisy/dokumentu nie wynika fakt, że polisa została opłacona, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że na dzień składania ofert była opłacona (dowód wpłaty, potwierdzenie dokonania przelewu, potwierdzenie towarzystwa ubezpieczeniowego lub inne). Przy dokonywaniu oceny spełniania warunku Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia polegającej na dostawie fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto. Na potwierdzenie Wykonawca winien załączyć dowody dotyczące wykonania głównych dostaw określające czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: -poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy, -oświadczenie Wykonawcy-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz dostaw lub dowody potwierdzające czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów (poświadczeń). Dowodami, o których mowa są poświadczenia, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2013 r. poz. 231, przedstawił dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw określone w § 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (np. referencje). Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz OFERTA, wypełnione oświadczenie z art. 22 ust. 1-zał. nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwa, pisemne zobowiązania podmiotów, w którym oświadczą, że będzie można polegać na ich zasobach na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-zał. nr 6 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) - zał nr 7 do SIWZ, poświadczenia lub inne dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. ww sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, certyfikat zgodności z normami CE,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że, wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a w szczególności: - rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji w przypadku, gdy któryś z głównych podzespołów koparko ładowarki tj. silnik, skrzynia biegów, układ napędu okażą się wadliwe, -zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpi za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielskpodlaski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski Biuro Podawcze Urzędu Gminy Bielsk Podlaski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZATWIERDZAM

 

WÓJT GMINY BIELSK PODLASKI
mgr Raisa Rajecka

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy Bielsk Podlaski

Wytwarzający/odpowiadający: Irena Romaniuk

Wprowadzający: Irena Romaniuk

Data wprowadzenia: 2013-07-12

Data modyfikacji: 2013-07-30

Opublikował: Irena Romaniuk

Data publikacji: 2013-07-12